آرایشگران مشتریانی که از طریق آرایمی وقت نمی گیرند را چگونه مدیریت کنند؟سیستم نوبت دهی و رزرو آنلاین آرایشگاه در آرایمی قابلیت مدیریت مشتریان تلفنی و سرزده را نیز دارد.
آرایمی قابلیت مدیریت همه مشتریان را دارد. وقت دهی مشتریان مختلف به حالتهای مختلفی انجام می شود:
* مشتریانی که از سیستم رزرو آنلاین آرایمی استفاده می کنند، بدون هیچگونه مزاحمتی برای آرایشگر، خودشان وقت آزاد و مناسب خود را در آرایمی یافته و رزرو می کنند. پس از رزرو توسط مشتری، آرایشگر لیست وقتهای رزرو شده را دارد و می تواند برای کارهای شخصی خود و دیگر مشتریان برنامه ریزی کند. * برخی مشتریان به صورت تلفنی وقت آرایشگاه رزرو می کنند. در این حالت آرایشگر با مراجعه به صفحه خود می تواند وقتهای آزاد خود را مشاهده نموده و با هماهنگی مشتری وقت مورد نظر را خودش رزرو کند. در این حالت در لیست زمانهای کاری آرایشگر برای آن وقت "رزرو من" را مشاهده می کند. * مشتریانی که به صورت حضوری و سرزده به آرایشگاه مراجعه می کنند به همان صورتی مدیریت می شوند که آرایشگر در حالت معمول به آنها سرویس دهی می کند. در صورت وجود وقت خالی یا امکان سرویس دهی با اندکی صبر آرایشگر می تواند به آنها نیز سرویس دهد.
در مجموع، هر قدر مشتریان از سیستم نوبت دهی آرایمی استفاده کنند و از رزرو تلفنی و مراجعه حضوری بپرهیزند، برای آرایشگران و مشتریان راحت تر، سریع تر و بدون مزاحمت برای آرایشگران هنگام کار خواهد بود.
آرایشگری هنر است و هنرمند خاطر آسوده می خواهد.
کلمات کلیدی بهترین آرایشگاه مشهد - بهترین آرایشگاه گرگان - بهترین ناخن کار تهران - بهترین اکستنشن مو ساری - |